سپانو پلیمر سمنان

لوله خم سرد

  • لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان
    لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان 40000 ت

    سایز 20 (13) (1000 گرم)

  • لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان
    لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان 36000 ت

    سایز 20 (13) (900 گرم)

  • لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان
    لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان 32000 ت

    سایز 20 (13) (800 گرم)

  • لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان
    لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان 48000 ت

    سایز 25 (16) (1200 گرم)

  • لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان
    لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان 40500 ت

    سایز 25 (16) (1000 گرم)

  • لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان
    لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان 60000 ت

    سایز 32 (21)

  • لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان
    لوله خم گرم سازند پلیمر سمنان 82000 ت

    سایز 40 (29)

لوله خم گرم

  • لوله خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 20
    لوله خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 20 41000 ت

    قیمت لوله برق خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 20

  • لوله خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 25
    لوله خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 25 50000 ت

    قیمت لوله برق خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 25

  • لوله خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 32
    لوله خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 32 61000 ت

    قیمت لوله برق خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 32

  • لوله خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 40
    لوله خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 40 تماس

    قیمت لوله برق خم سرد سازند پلیمر سمنان سایز 40

سازند پلیمر سمنان

قیمت لوله برق سازند پلیمر سمنان با نام تجاری کارخانه سپانو پلیمر سمنان در دو نوع لوله خم سرد نسوز و خم گرم به مشتریان ارائه می گردد. این کارخانه فعالیت خود را در سال 1388 آغاز نموده و با چهار خط تولید مشغول بکار است. کیفیت محصولات این واحد به نسب قیمت خرید آن مناسب بوده و صرفه اقتصادی بالایی دارد.

لوله برق سازند پلیمر سمنان

یکی از ویژگی های مهم گروه تولیدی سازند پلیمر سمنان با نشان تجاری سپانو S*P*S، ارائه دو مدل لوله خم سرد نسوز سازند و خم گرم برق می باشد. این کارخانه در شهر سمنان و شهرک صنعتی سمنان واقع شده است. یکی از اعتبارات این کارخانه حضور در قطب پی وی سی PVC ایران بوده و تجارب سایرین را بکار گرفته است.

لوله برقی پی وی سی UPVC محصولی برای ایجاد عایق و کانالبندی زیرساخت تاسیسات و عبور سیم و کابل می باشد. لذا استفاده از جنس و برند با کیفیت و ممتاز از اتفاقات ناگوار در زیر ساخت جلوگیری می کند. سازند پلیمر سمنان برند سپانو محصولات خود را متناسب با ایمنی جهانی رعایت کرده است.

سپانو پلیمر سمنان
سپانو پلیمر سمنان

ویژگی لوله برق سازند سمنان

کارخانه سازند پلیمر سمنان کلیه محصولات خود را چه در بخش فاضلابی و چه برقی طبق فرمولاسیون استاندارد بین المللی تولید می نماید. همچنین گستره تولیدات لوله و اتصالات در نوع خم سرد و خم گرم باز می باشد. محصولات این واحد تولیدی در دو رنگ سفید و آبی روشن ارائه می گردد.

اصلی ترین ویژگی محصولات شرکت لوله برق سازند سمنان قیمت مناسب در برابر کیفیت بالا می باشد. همچنین به دلیل استفاده از مواد پی وی سی PVC به عنوان ماده اولیه خصلت ضدحریق را دارا می باشد. همچنانکه مقاومت در برابر اسیدها و مواد شیمیایی مضر را در محصولات خود بدست می آورد.

مدول الاستیسیته و انعطاف پذیری بالا یکی دیگر از ویژگی های لوله برق خم سرد سپانو با نشان سپانو بحساب می آید. همچنین مقاوم در برابر حرارت و نور خورشید بوده و به راحتی تغییر حالت نمی دهد. سایر موارد دیگر مقاومت محیطی در برابر رطوبت، مقاوم در برابر خوردگی و فشار می باشد.

سپانو پلیمر سمنان s*p*s

فروشگاه برقی درخش میر نماینده کارخانه سازند، محصولات خود را با نام تجاری “سپانو پلیمر سمنان” به مشتریان ارائه می دهد. در واقع هم سازند و هم سپانو پلیمر با یکدیگر یکسان بوده و در یک کارخانه با کد استاندارد مشخص تولید می گردد. s*p*s مخفف و نشان درج شده در تمامی محصولات است.

تمامی محصولات سازند پلیمر سمنان، در انبار شماره یک در ابتدای خیابان فردوسی تهران دپو می گردد. لذا واحد فروش کارخانه سپانو آماده ارسال به کلیه نقاط ایران در تیراژ بالا در اسرع وقت نیز می باشد. همچنین توات تامین انبوه سازان و سایر پروژه ها را دارا است.

استاندارد سازند پلیمر سمنان

استفاده از مواد پی وی سی با کیفیت و دست اول و بکارگیری فرمولاسیون ویژه باعث قرار گیری محصولات کارخانه سازند پلیمر سمنان در وندور استاندارد شده است. شرکت سپانو پلیمر سمنان s*p*s در سال 1394 با تاسیسات بخش آزمایشگاه مدرن خود موفق به اخذ گواهی استاندارد ملی ایران گردیده است.

همچنین به منظور صادرات محصولات خود به کشور عراق و سایر کشورهای حوضه خلیج فارس تمامی استانداردهای بین المللی مربوط به لوله برق و اتصالات را کسب نموده است. یکی از بارز ترین موارد که موجب افزایش استاندارد در محصولات این کارخانه شده، استفاده از درصد بالای پی وی سی می باشد.

بایگانی‌ها

کالای خود را ثبت کنید

تا پیش فاکتور ارسال کنیم