جعبه فیوز مونو mono

جعبه فیوز مونو یا تابلو فیوز مونو برندی آشنا در تجهیزات برق کشی ساختمان نیز به حساب می آید. مونو (MONO) در مقایسه با دیگر نمونه های وارداتی از کیفیت بالایی برخوردا بوده است. همچنین تجهیزات درونی این محصول به مراتب تکمیل می باشد. pipepvc نماینده فروش این کالای برق در لاله زار نیز می باشد.

جعبه فیوز یا تابلو فیوز مینیاتوری از زیر مجموعه های اتصالات لوله پی وی سی نیز قرار دارند!

در مجموع جعبه فیوز برق ساختمان بخش جدایی ناپذیر از سیستم برق می باشد. وظیفه اصلی این نوع محصول ایجاد فضایی برای قرار گیری فیوز های مینیاتوری می باشد. همچنین باید از فیوزها و سایر تجهیزات حفاظتی دیگر مراقبت لازم را به عمل آورد. که این موارد موجب افزایش ایمنی در ساختمان می گردد.

به طور کلی جعبه فیوز برق ساختمان جزء مهمی از سیستم برق است. وظیفه اصلی این نوع محصولات ایجاد فضایی برای قرار دادن فیوزهای کوچک است. همچنین باید از فیوزها و سایر تجهیزات حفاظتی مراقبت کنید.

جعبه فیوز مونو یا تابلو فیوز مونو نیز از برندهای مورد اعتماد در ساخت تجهیزات برقی محسوب می شود. مونو (MONO) نسبت به سایر نمونه های وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار است. در ضمن تجهیزات داخلی این محصول نیز بسیار کامل می باشد.

جعبه مینیاتوری روکار
مینیاتوری مونو جعبه فیوز مونو mono (8 12 24 تایی)

وظیفه تابلو فیوز مونو

همچنین این وظیفه ای که تابلو فیوز مونو بر دوش دارد، باعث شده تا جایگاه آن مهمی پیدا کند. زیرا حفظ ایمنی و رعات اصول استانداردی در تمامی سازه اصل اول قلمداد می شود. که در این حفظ ایمنی تاسیسات برق و سیستم تاسیساتی از تمام بخش های ساختمان مهم تر شمرده می شود.

همچنین یک جعبه فیوز مونو خوب باید از نظر آب بندی و پوشش درب آن کیفیت بالایی داشته باشد. این نوع محصول در دو نمونه توکار و روکار با پوشش طیف گسترده ای از سایزها تولید می گردد. نمونه روکار از مواد پلی کربنات تولید شذه است. لذا به علت روکار بودن بایستی از جنس مقاومی برخوردار باشد.

 یک جعبه فیوز مونو خوب باید از نظر آب بندی و پوشش نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این نوع محصول در دو مدل توکار و بلندتر تولید می شود که طیف وسیعی از سایزها را پوشش می دهد. نمونه ای از پوشش از مواد پلی کربنات ساخته شده است.

همچنین این وظیفه که پنل فیوز مونو بر روی دوش شما قرار دارد باعث می شود به دنبال مکان مهمی باشد. زیرا حفظ ایمنی و رعایت اصول استاندارد اولین اصل تمامی ساخت و سازها محسوب می شود. که ایمنی تاسیسات برقی و سیستم تاسیسات را در تمامی صنایع حفظ می کند

کالای خود را ثبت کنید

تا پیش فاکتور ارسال کنیم