قیمت قوطی برق توکار پلاستیکی و قوطی کلید مواد نو در مقایسه با سایر نمونهای مشابه صرفه اقتصادی بهتری دارد. این محصول در تولید خود از مواد پلیمری پلاستیک که فارق از هرگونه ضایعات بوده استفاده می کند.همچنین این کالا بیشترین فروش را در برابر انواع مختلف آن به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر برندهای متعددی دستی در تولید قوطی برق توکار پلاستیکی با استفاده از مواد نو را دارند. با توجه به اینکه سایز، ابعاد و شکل و شمایل آنها با یکدیگر متفاوت بوده اما رنج قیمتی آنها یکسان می باشد. ضمن آنکه این برندها محصولات مشابه را تحت عنوان اتصالات لوله برق عرضه می کنند.

مواردی که در فوق ذکر نمودیم شامل قوطی کلید بست، وینو پلاستیک، 110، آریا، مهسان، شایلین، نلین و… می باشند.

قوطی برق پلاستیکی

این برندها هر کدام قوطی برق پلاستیکی ویژه ای در شکل و شمایل مخصوص به خود را تولید می نمایند. برند بست کالای خود را به رنگ سفید شیشه ای (شفاف) تولید کرده، که خود مهر و امضایی در اصالات آن است. این موارد را در برخی برندهای دیگر شاهدیم که در این راستا پیشتازند.

قوطی برق پلاستیکی

قیمت قوطی کلید پلاستیکی

قیمت قوطی برق توکار بسته به برند، جنس بدنه، ابعاد و… متغییر است. برند تولید کننده این محصول با توجه به شناس بودن آن در تعیین قیمت تاثیر گذار است. مورد بعدی میزان خرید بوده؛ به اینشکل که قیمت آن برای پروژه ها و انبوه سازان در تیراژ بالا به مراتب کمتر است.

همچنین شما مشتریان گرامی جهت کسب و استعلام از قیمت قوطی برق پلاستیکی و مواد نو با کالای برق درخش میر (پایپ پی وی سی pipepvc.ir) تماس حاصل فرمائید. فروشگاه درخش میر این محصولات را با بهترین برندهای بازار که دارای استاندارد بوده به سازندگان ارائه می دهد.

ویژگی که جنس موادنو در تولید این نوع از محصولات استفاده شده، ایجاد استحکام بالا در آن می شود. این مهم در مبحث ایمنی تاسیسات برق تاثیر مهمی برای استفاده مصرف کننده دارد. لذا مقاومت استحکامی برآن شده تا در حفظ و سلامت مکانیزم پریزها تاثیر بسزایی داشته باشد.

بطور معمول قوطی برق توکار از جنس پلاستیکی بوده و بصورت توکار نصب می گردد. این نوع از محصولات در دو دسته مواد نو و گرانول تولید می شود. نمونه مواد نو از پلاستیک نو تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردا است. همچنین نمونه گرانول از مواد پلاستیکی ضایعات تولید شده که کیفت آن به نسبت کمتر است.

قوطی برق توکار

قوطی کلید مواد نو

از نظر صرفه اقتصادی نمونه قوطی برق پلاستیکی گرانول و بازیافتی به مراتب مقرون بصرفه بوده و مناسب برای پروژه های بزرگ نیز می باشد. هر دو نوع این محصولات بصورت توکار نصب شده و برای حفظ و نگهداری از مکانیزم پریز مورد استفاده قرار می گیرد.

کالای خود را ثبت کنید

تا پیش فاکتور ارسال کنیم