قیمت قوطی برق شایلین و انواع قوطی کلید با توجه به کیفیت و رنگ بندی کامل آن به مراتب مناسب می باشد. همچنین این کالای برقی گزینه مناسبی برای نگه داری پریز با استحکام زیاد بر روی دیوار است. جنس بدنه این محصول از مواد پلاستیکی نو و درجه بوده که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد.

قوطی برق شایلین

بطور کلی قوطی کلید و پریز برق در دسته اتصالات لوله برق pvc و پلاستیکی قرار می گیرد!

قوطی برق شایلین بصورت کشوئی به دیگری متصل می گردد. همچنین برروی این کالای برقی چهار پیچ تعبیه شده تا پریز را بخوبی به خود متصل نماید. این محصول در دو نوع عمق بالا و عمق پایین به مشتریان ارائه گردیده که قیمت آن متفاوت می باشد. رنگ بندی در هردو نوع آن یکسان و جور است.

قوطی برق شایلین
قیمت قوطی کلید شایلین​

قیمت قوطی کلید شایلین

قیمت قوطی کلید و پریز برق به جنس، عمق و برند تولید کننده آن بستگی دارد. انواع جنس این کالای برقی شامل مواردی چون پلاستیکی، فلزی گالوانیزه و پی وی سی pvc می باشد. با بالا رفتن عمق این محصول بطبع شاهد افزایش این کالا هستیم؛ زیرا این امر نیاز به استفاده از متریال بیشتری دارد.

با توجه به فروش عمده کالای برق درخش میر اسکان در لاله زار جنوبی نازلترین قیمت قوطی کلید شایلین در انواع رنگها و مدلها را کسب نمایید. همچنین کالای برق درخش میر عهدهدار فروش انواع لوله و اتصالات برق پی وی سی pvc و پلاستیکی می باشد.

ویژگی و وظیفه اصلی

اصلی ترین ویژگی قوطی کلید و پریز شایلین رنگ بندی این محصول بحساب می آید. همچنین جنس مناسب و محم آن موجب استقامت بالای آن می گردد. در برابر فشارهای احتمالی، ضربه در محیط کارگاهی ساختمانی مقاوم می باشد. این ویژگیها باعث محافظت هرچه بهتر از مکانیزک پریز می گردد.

وظیفه اصلی این کالا حفظ و نگهداری مکانیزم پریز برق و محتویات درون آن نیز می باشد.

جنس قوطی برق شایلین از مواد پلاستیکی بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است. این مواد موجب شده تا مقاومت آن در نصب و فشار ناشی از زیر کچ به مراتب بالا باشد. این برند در تمامی محصولات و رنگ ها مختلف از این مواد استفاده می کند. رنگ بندی اصلی ترین ویژگی آن بوده که مناسب برای لوله برق رنگی نیز می باشد.

همچنین قوطی کلید شایلین از دو نوع تشکیل شده که عبارت است از: نوع با رابط و نوع بدون رابط. در نوع قوطی کلید با رابط بایستی هزینه رابط را بصورت جدا گانه پرداخت کرد. اما در نوع بی رابط، رابطی بر روی خوده قوطی سوار است. این رابط که بطور جداگانه خریداری شده از جنس خود محصول شایلین بوده و دارای ابعاد استاندارد می باشد.

ابعاد استاندارد و دقیق رابط به گونه ای تنظیم شده که به راحتی بر روی قوطی برق شایلین سوار می شود. این امر موجب شده تا سرعت عمل برقکار در سیمکشی و اجرای تاسیسات برق ساختمان به مراتب افزایش چشمگیری یابد. این یکی از بزرگترین ویژگی های محصول شایلین بوده که آن را از سایر نمونه های موجود در بازار متمایز می نماید.

قوطی شایلین

استاندارد قوطی برق شایلین

قوطی برق شایلین با توجه به مواد گرانول با کیفیت و رنگدانه درجه یک در تولید خود از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول تمامی فاکتورهای تولید صنعتی و استاندارد را رعایت نموده است. همچنین نحوه طراحی قالب برای تزریق مواد دانه ای گرانول با ابعاد یکسان و استاندارد تعبیه گشته و هیچگونه سوراخ اضافی درون خود ایجاد نمی کند.

تنظیم ابعاد یکسان و عمق مناسب برای قرار گیری سیم و کابل منتهی به مکانیزم کلید و پریز و قرار گیری سوراخ جهت پیچ خوردن به کلید و پریز موجب قرار گیری این کالای برقی در دسته استاندارد برقی جهانی شده است. لذا استفاده از آن باعث افزایش کیفیت نصب و افزایش سرعت نصب می شود. با این حال که تمامی پروتکل های ایمنی را در خود رعایت نموده.

رنگ بندی قوطی کلید شایلین متنوع بوده که با رنگ بندی لوله های برق تولیدی شرکت شایلین یکسان می باشد. تفاوت در رنگ بندی به برقکاران کمک خواهد کرد تا نظم در تاسیسات برق ساختمان را افزایش دهند و تفکیک اجزا و کانال مورد استفاده را به راحتی توسط رنگ های مجزا در دستور کار خود قرار دهند.

این خود ویژگی دیگری بوده که موجب افزایش استاندارد می گردد!

نمایندگی فروش قوطی برق شایلین

نمایندگی های محصولات شرکت شایلین در سطح کشور گسترده می باشد. این امر موجب توزیع یکسان و به موقع محصولات شایلین به دست مصرف کننده در سایر نقاط کشور نیز می شود. یکی از مهم ترین محصولات برقی که در نمایندگی های فروش در سطح کشور ارائه شده، قوطی برق شایلین می باشر که فروش آن به مراتب بالا است.

نمایندگی های فروش قوطی برق شایلین و سایر محصولات این شرکت در تهران و صنف الکتریک یعنی لاله زار متععد می باشد. کالای برق درخش میر Pipepvc یکی از چند نمایندگی شرکت شایلین در لاله زار تهران نیز می باشد. این واحد فروش رتبه یک فروش قوطی کلید شایلین و سایر برندهای استاندارد را به خود اختصاص داده است.

کالای خود را ثبت کنید

تا پیش فاکتور ارسال کنیم