• لوله خرطومی نسوز 13 (2)
    لوله خرطومی نسوز 13 (2) 55000 ت
  • لوله خرطومی نسوز 16 (25)
    لوله خرطومی نسوز 16 (25) 63000 ت
  • لوله خرطومی نسوز 21 (32)
    لوله خرطومی نسوز 21 (32) تماس

لوله خرطومی نسوز سمنان

قیمت لوله خرطومی نسوز استاندارد پی وی سی pvc سمنان و اصفهان جهت مصارف برقکشی ساختمان در سایزهای 13 16 21 و… ارائه می گردد. انعطاف این محصول باعث نصب آسان و بهینه در سازه شده است. این نوع لوله ویژگی مقاومتی حرارتی را دارا بوده، که این مهم برآن شده تا از نظر استاندارد مورد تائید باشد.

این نوع خرطومی در دسته لوله برق نسوز نسوز قرار دارد، و مورد تائید ناظرین اداره برق و مجموعه توانیر از نظر استاندارد و کیفیت لازم در نصب می باشد!

لوله خرطومی نسوز 13 استاندارد برق و سایر سایزها از ماده اولیه پی وی سی pvc و دیگر افزودنی ها تولید شده. رعایت میزان استفاده از پی وی سی pvc و سایر روان کنندها موجب کیفیت مطلوب در آن می گردد. قطب تولیدی این نوع کالا در استان سمنان و اصفهان بوده و تولید کنندگان آن محدود می باشند.

قیمت لوله خرطومی نسوز سمنان استاندارد اصفهان که جهت فراهم ساختن زیر ساخت تاسیسات برقی ساختمان بوده، در مقایسه با سایرین بهینه می باشد. طبق توصیه ناظرین نصب این نوع کالا در کف طبقات ممنوع است. بهترین گزینه جهت انتقال سیم و کابل در سقف کاذب و خروجی کلید و پریز به همراه محل لوستر دیواری می باشد.

اتصال لوله به قوطی کلید برق به دو روش صورت می پذیرد. در برخی موارد پلیکا را با یک براز بوشن به قوطی متصل کرده؛ و در موارد دیگر خرطومی نسوز برق را مستقیم متصل می کنند. از آنجا که این نوع لوله مانند لوله پلیکا نیاز به خم خوردن و اتصال زانو ندارد. و انعطاف پذیری آن در اینجا کمک می کند.

در اتصال لوله خرطومی نسوز استاندارد از بوشن پلاستیکی استفاده نمی شود. و این محصول بصورت پیوسته نصب شده تا به قطعه مدنظر برسد. تنها وسیله اتصال به جعبه تقسیم و قوطی برق، گلند پلاستیکی و فلزی یا براس بوشن نیز می باشد.

خرطومی نسوز سمنان
لوله خرطومی نسوز

قیمت لوله خرطومی نسوز

قیمت لوله خرطومی نسوز سمنان و اصفهان در مقایسه با نمونه طرح بالاتر است. استفاده از مواد اولیه پی وی سی pvc در تولید آن علت افزایش قیمت نیز می باشد. در نمونه طرح به دلیل بکارگیری مواد پلاستیکی قیمت را بصورت محسوس مشاهده می کنیم. در حالی که کاربرد آنها در تاسیسات یکی می باشد.

با توجه به متراژ و حجم خرطومی نسوز استفاده از آن داخل طبقات صرفه اقتصادی دارد. قیمت انواع لوله برق با توجه به مواد تولیدی و وزن آنها متفاوت است.

در واقع قیمت لوله خرطومی برق به میزان سایز، رنگ (سفید،طوسی)، وزن و نام تجاری کالا بستگی دارد. همچنین با افزایش سایز قیمت نیز به مراتب بالا رفته؛ و سایز بندی آن از نمره 11، 13، 16، 21، 25، 32 و … نیز می باشد. در سایزهای بالاتر به دلیل فروش کمتر و حجم بیشتر قیمت بیشتر است.

ارائه لوله خرطومی نسوز دیجی کالا با توجه به کیفیت و اصالت کالا متناسب نمی باشد. لذا توصیه ما خرید بصورت مستقیم از تولیدکنندگان بنام و دارای نشان استاندارد نیز است. این بدین معناست که تولیدکننده می تواند اصالت نمونه نسوز را به مشتریان تضمین نمایند. بخصوص در فروش انبوه و در تیراژ بالا این امر مهم است.

استاندارد ملی ایران

طبق سفارش و نظارت ناظرین برای بکارگیری مصالح نسوز، لوله پلیکا برقی و خرطومی نسوز 13 ، 16 و 21 بهترین انتخاب است. از آنجا که ایمنی در تاسیسات برق اصلی ترین موضوع بوده، لذا با استفاده از متریال نسوز ایمنی را رعایت می کنیم. زیرا این نوع کالاها در مقابل حرارت و آتشسوزی مقاومت بالایی دارد.

لذا بطور کلی این محصول دارای استاندارد نیز می باشد. در عین حال برندهایی متعددی برای اخذ نشان استاندارد تلاش نموده و آن را کسب کرده اند. استاندارد در این نوع کالا به میزان استفاده از پی وی سی pvc، وزن و بسته بندی آن بستگی دارد. رعایت اصول و فرمولاسیون در تولید آن اصل اول نیز بحساب می آید.

در هنگام خرید لوله خرطومی نسوز دیجی کالا سمنان به نشان استاندارد و برند تولید کننده دقت فرمائید. با این حال پایپ پی وی سی pipepvc پیشنهاد خرید دست اول این کالا را به مشتریان می دهد.

ویژگی خرطومی نسوز پی وی سی

زمان بندی و سرعت ساخت، در ساختمان سازی اصلی مهم بحساب می آید. این امر در تاسیسات برق هم صدق می نماید. بدین ترتیب با توجه به نصب سریع و آسان لوله خرطومی نسوز برق پی وی سی PVC، این مهم را محقق می نمائیم. همچنین استعلام قیمت آن در سایت دیجی کالا مقدور می باشد.

خاصیت مقاومتی در برابر حریق و حرارت مهم ترین ویژگی این نوع لوله برق پی وی سی به حساب می آید. همچنین انعطاف بالا موجب نصب سریع و راحتی کار برای برقکاران نیز می شود. وزن کم در برابر محصولات مشابه و حجم پایین خود مزیت دیگری است. همچنین این محصول دارای حمل و جابجایی آسانتری می باشد.

برندهای لوله خرطومی نسوز

تولید لوله خرطمی نسوز به دلیل فرمولاسیون پیچیده و استفاده از تجهیزات گران گستره ای ندارد. بدین ترتیب برندهای کمی دست به تولید این محصول زده اند. پس از الزام اداره برق و ناظرین بر استفاده از محصولات نسوز، فروش این نوع کالا دچار دگرگونی شده است. همچنان که این امر باعث افزایش سایر تولید کندگان گردید.

یکی از الزامات تولیدات لوله خرطومی نسوز کسب گواهی استاندارد ملی ایران نیز می باشد. تولید کنندگان این محصولات موظف به کسب این مهم می باشند. البته که خود خاموش شوندگی خود اصلی مهم در کسب این گواهی می باشد. و تمامی تولید کنندگان بایستی فرمولاسیون را به درستی رعایت نمایند.

از جمله برندهای تولید کننده لوله خرطومی نسوز نوین بسپار می باشد. این برند دارای قدمت بالایی در بخش صنعت برق نیز به حساب می آید. همچنین مرکز تولید ابتدایی این نوع لوله برق در استان اصفهان و شهر اصفهان قرار گرفته است. کیفیت این برند در مقایسه با نمونه های مشابه بالا بوده، و بازار هدف خود را کسب کرده.

تفاوت خرطومی نسوز از طرح نسوز

منبع تولیدات

از دیگر برندهای تولید کننده، لوله خرطومی نسوز دیسماد می باشد. این برند دارای بسته بندی با کیفیت بوده که حمل و نقل را آسان می نماید. اکثر برندهای تولید کننده تمامی سایزهای استاندارد را پوشش می دهند. و محصولات خود را در دو رنگ طوسی و سفید به مشتریان و مصرف کننده ارائه می دهند.

علاوه بر استان و شهر اصفهان، مناطق دیگری در تولید خرطومی نسوز پیشتاز می باشند. یکی از اصلی ترین این مناطق استان و شهر سمنان نیز می باشد. این شهر که خود به عنواع قطب پی وی سی pvc (ماده اولیه لوله خرطومی نسوز) در ایران شناخته می شود. و قیمت رقابتی را در این مرکز بنا نهاده است.

تفاوت لوله خرطومی نسوز طرح

یکی از موارد که سازندگان و عدده کمی از برقکاران به آن واقف نیستند، تفاوت میان لوله خرطومی نسوز و طرح نسوز نیز می باشد. دلیل این موضوع شباهت اسمی و ظاهری این دو محصول نیز می باشد. این دو عامل موجب شده شناخت و تفاوت این دو نمونه از هم تخصصی و نیاز به آزمایشاتی بر روی آنها نیز باشد.

بطور کلی تفاوت لوله خرطومی نسوز و طرح نسوز در مواد تولیدی آنها نیز می باشد. در نمونه نسوز شاهد استفاده از مواد پی وی سی pvc در تولاتش نیز هستیم. در حالیکه در نمونه طرح نسوز از مواد پلاستیکی گرانول نو یا بازیافتی استفاده می شود. به همین دلیل قیمت نسوز به مراتب از نمونه طرح بالاتر است.

برای شناخت هرچه بهتر نمونه خرطومی نسوز از طرح نسوز، ابتدا باید به وزن آنها توجه نمود. وزن نمونه نسوز نصبت به طرح بالاتر بوده. همچنین با فشار دادن خرطومی تفاوت میان آنها حس می شود. نمونه نسوز پی وی سی بسیار سخت و سفت می باشد در حالی که نمونه طرح نرم بوده و به راحتی فشرده می شود.

آخرین مورد که می توان در تفاوت آن در نظر گرفت استفاده از شعله نیز می باشد. بدین صورت که فندک راب بر زیر لوله قرار می دهیم. اگر مواد از لوله چکه کرد و شعله پس از جدایی آتش ادامه دار بود نشان از نمونه خرطومی پلاستیکی یا طرح نسوز نیز می باشد. درحالیکه نمونه نسوز با رهای شعله به سرعت خاموش می شود.

لوله خرطومی نسوز سمنان و اصفهان

کالای خود را ثبت کنید

تا پیش فاکتور ارسال کنیم