جعبه فیوز سارو


قیمت جعبه فیوز سارو (تابلو مینیاتوری) توکار و روکار در سایزهای 6، 8 ، 12، 16 … بسته به سایز آن متغییر است. این محصول برندی ایرانی و با کیفیت در صنعت تاسیسات برق بحساب می آید. همچنین این کالا در دسته اتصالات لوله برق pvc مورد استفاده قرار می گیرد.

این قاب جهت نگهداری و محافظت از کلیدهای مینیاتوری مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه پایپ پی وی سی pipepvc عهده دار فروش این محصول با بهترین قیمت بصورت دست اول در لاله زار تهران می باشد.

جعبه فیوز مینیاتوری سارو (تابلو فیوز) به عنوان کالای ایرانی درجه یک در ساختمان سازی شناخته می شود. همچنین در نوع روکار و توکار آن تمامی ابعاد و سایزهای استاندارد موجود می باشد. این محصول در سایزهای 8 تایی، 6، 12، 16، 24 … در نوع روکار و توکار تولید می گردد.

تابلو مینیاتوری از دو بخش قاب و درب آن تشکیل شده است. نوع توکار این محصول از مواد پلاستیکی نو بصورت قالبی و تزریقی تولید می گردد. همچنین در مدل روکار قاب و بنده اصلی از مواد پلی کربنات کریستال ساخته می شود. درب در نوع توکار و روکار شامل طلقی پلاستیکی دودی نیز می باشد.

قیمت جعبه فیوز سارو

قیمت جعبه فیوز با توجه به سایز، ابعاد و برند تولید کننده متفاوت می باشد. همچنین نوع توکار و روکار این کالای برقی خود تعیین کننده قیمت است. فروش دست اول از فروشگاه پایپ پی وی سی pipepvc در تعداد بالا با درصد تخفیف قابل ملاحظه ای به مشتریا ارائه می گردد.

قیمت جعبه فیوز سارو توکار و روکار بسته به قرارگیری تعداد فیوز متفاوت است. همچنین نازل ترین قیمت این محصول را در کالای برق درخش میر واقع در لاله زار جنوبی پاساژ ادیسون استعلام بگیرید. کالای برق درخش میر فروش عمده این محصول را برای پروژه های بزرگ نیز عهده دار است.

استاندارد تابلو فیوز سارو

برند سارو 6 8 12 16 … تایی (عددی) توکار و روکار دارای گواهی استاندارد ملی ایران نیز می باشد. این برند با رعایت حقوق مصرف کننده و اصول کیفیتی موفق به کسب گواهی های استانداردی متعددی گردیده است. استفاده از مواد پلی کربنات نو و طلق شیشه ای مناسب و مقاوم بر این مهم می افزاید.

کالای خود را ثبت کنید

تا پیش فاکتور ارسال کنیم