قیمت قوطی برق عمق دار و قوطی کلید عمیق با توجه به برند و جنس بدنه متفاوت می باشد. این محصول در دسته لوله خم سرد استاندارد و اتصالات آن قرار دارد؛ که در زیر ساخت و نازک کاری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل نصب توکار و درون گچی کیفیت آن از نظر مقاومتی امر مهمی است.

قوطی کلید برق عمق دار

امروزه رعایت کیفیت و استحکام لازم در متریال تاسیسات برقی ساختمان ارزش کار را بالا می برد. همچنین این مهم موجب افزایش عمر در تاسیسات شده و ایمنی را به مراتب بالا می برد. قوطی کلید با عمق زیاد یا عمیق در راستای این موضوع نقش بسزایی را ایفا کرده که در ادامه بر این مهم می پردازیم.

لوله برق pvc و اتصالات وظیفه مهمی را به خود اختصاص داده که شامل ایجاد زیر ساخت تاسیسات برق نیز می شود. ایمنی در سازه های ساختمانی و صنعتی در ابتدا به بیس عایق کاری تاسیسات برق بستگی دارد. لذا در انتخاب جنس استاندارد و با کیفیت بایستس دقت لازم را بعمل آوریم.

قیمت قوطی کلید عمق دار یا عمیق

بطبع جهت افزایش ایمنی و کیفیت در متریال تاسیسات برق بایستی هزینه بیشتری را تقبل کنیم. از اینرو برای انتخاب یک قوطی کلید برق استاندارد باید هزینه بیشتری را در دستور کار قرار دهیم. قیمت این محصول بسته به جنس و نوع رابط یا بی زابط آن متغییر می باشد.

قوطی کلید با عمق زیاد زیر قیمت

قیمت قوطی کلید عمق دار یا عمیق با توجه به جنس پلاستیکی و نسوز، برند تولید کننده، میزان عمق، نوع بارابط و بی رابط بستگی دارد. سایت پایپ پی وی سی pipepvc عهده دار ارائه قیمت در برندهای بست، نلین، 110، عمق شو، سه ستاره و… زیر فی بازار لاله زار بصورت دست اول می باشد.

در قوطی کلید عمق دار یا عمیق قیمت به پارامتر دیگری بستگی دارد. این پارامتر شامل رابط سوار بر آن یا رابط جدا و نوع بی رابط نیز می باشد.

قوطی کلید با عمق زیاد زیر

قوطی برق عمق دار با ویژگی ها

وظیفه اصلی قوطی کلید عمق دار یا عمیق نگهداری و حفاظت از مکانیزم پریز آن می باشد. اتصال میان لوله برق توسط براس بوشن به مکانیزم و فراهم ساختن فضای کافی پشت مکانیزم برای وظیفه دیگر نیز می باشد. این نوع اتصال جهت افزایش ایمنی و قرارگیری پریز بصورت مستحکم در سرجای خود می باشد.

ویژگی قوطی برق عمیق با برندهایی که پایپ پی وی سی pipepvc ارائه داده دارای موارد بوده که به آن اشاره می کنیم. ویژگی اول استفاده از مواد نو و با کیفیت پلاستیکی و پی وی سی در تولید آن نیز می باشد. همچنین رعایت عمق حداقلی 7 سانتیمتری که استاندارد آن محسوب می شود.

کالای خود را ثبت کنید

تا پیش فاکتور ارسال کنیم