قیمت لوله فلکسی 16 یا فلکسیبل از سایز 16، 25 … کالایی بوده که جهت سیمکشی روکار و توکار استفاده می گردد. pipepvc همچنین به دلیل استفاده از فلز گالوانیزه و روکش پی وی سی pvc قیمت آن از سایر نمونه ها بیشتر می باشد. این محصول در دو نوع روکشدار و بدون روکش تولید می گردد.

خرطومی فلکسی 16 یا فلکسیبل نسوز همانند سایر انواع لوله های برق در پوشش و عایق بندی سیم و کابل مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین استفاده آن در انتقال سیم و کابل تصویر (دوربین مدار بسته RG59,RG45)، شبکه (CAT6,CAT5…) و صوت نیز می باشد.

لوله خرطومی فلکسی

معمولا برای پوشش کابل های شبکه و تصویر از این محصول در سایزهای 11 13 16 21 32 36 42 و… استفاده می شود. مقاومت این نوع کالا در برابر ضربه بالا بوده و مناسب برای انتقال روکار سیم و کابل نیز می باشد. جنس گالوانیزه و روکش پی وی سی pvc باعث مقاومت برای اکسیده شدن و رطوبت هوا می شود.

لوله فلکسی از سایز 11، 13، 16، 25 و 36 به بالا تولید می گردد. ویژگی مهم آن عملکرد تحت عنوان سیستم ارتینگ بوده؛ که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. این سیستم ارتینگ آن را مناسب برای مصارف صوتی، دوربین های مداربسته و سیستم شبکه نیز می نماید. تا نویز را بطور محسوس کاهش دهد.

قیمت لوله فلکسی

قیمت لوله فلکسی روشکدار

قیمت لوله فلکسی سایز 25 و 16 و 13 … با توجه به نوع روکشدار و بدون روکش متفاوت است. قیمت نوع روکشدار به دلیل استفاده از مواد پی وی سی PVC به نسبت بالا می باشد. همچنین سایز و نام تجاری تولید کننده عامل بعدی در تعیین قیمت آن است. برندهای شناس بطبع فی بالاتری دارد.

مطلب بعدی که باید به آن اشاره کنیم متراژ نیز می باشد. قیمت این محصول با توجه به واحد متری مشخص می گردد. هر کلاف (حلقه) از این کالا برابر با 25 متر بوده که در تمامی سایزها یکسان است. در سایزهای بالاتر به دلیل فروش کمتر و حجم بالاتر قیمت بیشتری را به نسبت شاهدیم.

لوله خرطومی فلزی

به طبع هرچه میزان خرید در متراژ بالا روی قیمت آن به مراتب کاهش می یابد. فروش این لوله خرطومی فلکسی بطور حلقه ای محاسبه می گردد. اما قیمت بر اساس هر متر اعلام می شود. یعنی تعداد خریداری شده در متراژ شامل: 25، 50، 75، 100، 125، 150، 175 و… می باشد. البته در نوع بدون روکش رول بالاتر هم وجود دارد.

بهترین قیمت لوله فلکسی روکشدار و بدون روکش را از ما بخواهید. ارائه قیمت برندهای استاندارد و با کیفیت بازار توسط پایپ پی وی سی (کالای برق درخش میر) صورت می گیرد. این واحد کلیه خرطومی ها را بصورت عمده قیمت گذاری کرده، و آماده همکاری با پروژه ها و انبوه سازان نیز می باشد.

ویژگی ها و استاندارد

در واقع خرطومی فلکسی (فلکسیبل) به خودیه خود در وندور استاندارد برقکشی ساختمان و لوله برق pvc قرار گرفته است. همچنین در برخی موارد همچون کانال کشی روکار استفاده از لوله خرطومی برق الزامی است. در نمونه خرطومی روکشدار به دلیل استفاده از روکش pvc، خواص نسوز بودن و ضد اکسید را پیدا می کند.

این موضوع بر آن شده تا مقاومت به مراتب بالا رفته و باعث رعایت هرچه بهتر موارد و ایمنی استانداردی نیز می شود!

کالای خود را ثبت کنید

تا پیش فاکتور ارسال کنیم