قیمت قوطی برق بسته به انواع آن تعیین گردیده؛ این محصول در مجموعه اتصالات لوله پلیکا برقی نیز بحساب می آید. و توسط قطعه ای با نام براس بوشن به لوله متصل می گردد. وظیفه اصلی این کالا نگهداری از مکانیزم نیز می باشد. نصب این نوع قوطی بصورت توکار بوده و در درون گچ و مرحله نازک کاری جای می گیرد.

قوطی برق کلید و پریز

لوله استاندارد آن وظیفه ایجاد کانال و فراهم ساختن زیر ساخت تاسیسات برق نیز می باشد. لذا استفاده از اتصالات با کیفیت در عمر و دام این سیستم تاسیساتی نقش بسزایی را ایفا می نماید. نوع جنس و استفاده از موادنو بجای متریال ضایعات، نشان گواهی استاندارد نقش مهمی دارد.

یکی از این اتصالات قوطی کلید و پریز برق بوده که دارای انواع مختلفی می باشد. این محصول توسط براس پلاستیکی در سایز 13 و 16 به لوله برق pvc متصل می گردد. در برخی از موارد براس در خود این کالا جهت اتصال متصل می باشد. تولید این کالا بصورت تزریق مواد به قالب در جنس های مختلف می باشد.

قوطی برق کلید و پریز

قوطی کلید و پریز

اکثر تولیدات این محصول از مواد پلیمری و پلاستیک در دو نوع مواد نو و ضایعات نیز می باشد. نوع استاندارد قوطی برق کلید و پریز از مواد پی وی سی pvc تولید می گردد. استفاده از مواد پی وی سی pvc در ساخت این کالا موجب ایجاد خاصیت ضد حریق شده که عامل اصلی استاندارد آن می باشد.

استفاده و کاربرد قوطی کلید و پریز برق در تاسیسات برقی ساختمان ، نقاط مختلف و نوع مکانیزم آن متفاوت است. در دیوارهای کناف و توخالی از نوع کناف یا درایوال استفاده می شود. همچنین در نقاط صنعتی و کارگاهی از مدل گالوانیزه با ورق قویع استفاده می شود. دیگر مدلها در دیوار توکار گچی و بتنی نصب می گردند.

بطور کلی قوطی برق ساختمان را در مدل های معمولی، پلاستیکی موادنو، درایوال یا کناف، نسوز پی وی سی pvc، فلزی گالوانیزه، عمق دار، رابط دار، چهار پیچ، طرح لگراند، کشوئی و… تقسیم می کنند. رایج ترین نوع که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته، نمونه مواد نو پلاستیکی یا معمولی می باشد.

قوطی کلید پلاستیکی و موادنو دارای قیمت کمتری نسبت به سایر نمونه ها بوده که خود مزید بر علت است. مورد بعدی نصب آسان آن در برابر نمونه های دیگرد است. برندهای متفاوتی این نمونه قوطی را تولید کرده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. این نمونه در دو نوع ساده و چهار پیچ بوده و دارای رنگ بندی می باشد.

تولید کننده قوطی برق

برندهای تولید کننده برندهای تولید کننده قوطی کلید و پریز برق در انواع مختلف آن متعدد می باشند. در نوع پلاستیکی برندهای شامل بست، آریا، 110، شایلین، مدنا، مهسان، لگراند، سه ستاره و … می باشد. تولید کنندگان نوع کناف یا درایوال شامل نلین، شایلین و 110 است. معروفترین نوع فلزی نیز ام کی mk می باشد.

قوطی کلید بست به عنوان برندی معروف و با کیفیت شناخته می شود. برند بست از مواد پلاستیکی نوع بصورت شفاف تولید می گردد. همچنین دارای دو نوع رابط دار و بدون رابط بوده که از عمق بالایی برخوردار است.

نوع توکار جهت نصب در درون گچ دارای انواع مختلفی بوده که در ادامه به آن اشاره می کنیم. این موارد شاملقوطی برق عمیق، معمولی، پلاستیکی مواد نو، چهار پیچ، رابط دار و بدون رابط، قوطی برق کناف ، عمق شو و سایر موارد نیز می باشد. همچنین نوع پی وی سی نسوز و فلزی گالوانیزه را می توان به آنها اضافه نمود.

یکی از برندها با نام شایلین دارای طرحی بوده که به خود اختصاص دارد. بعد از آن برندهای دیگری طرح شایلین را تولید کرده همچون نلین و 110. نوع شایلین بصورت کشوئی و پیوسته متصل شده و مناسب پریزهای پیوسته می باشد. همچنین در رنگهای مختلف در دو نوع عمق کم و زیاد نیز تولید شده.

قوطی کلید و پریز برق لگراند نیز شکل مخصوص خود را دارد. که از قیمت بالایی برخوردار است. طرح لگراند را برندهای ایرانی با همان شکل با قیمتی پایین تر تولید کرده اند. نوع مشابه و پر فروش آن برند مهسان نیز می باشد. عمق این نوع کالا در مقایسه با نمونه های دیگر کمتر می باشد.

قوطی کلید و پریز
قوطی کلید عمیق

قیمت قوطی کلید و پریز

قیمت قوطی کلید و پریز برق متناسب با جنس بدنه، نوع رابط دار و بدون رابط، برند تولید کننده متفاوت می باشد. نوع فلزی گالوانیزه با توجه به استفاده از فلز بیشتری قیمت را به خود اختصاص می دهد. عمق نمونه گالوانیزه یکسان بوده و در مقایسه با نمونه های پلاستیکی کمتر می باشد.

همچنین نوع نسوز به دلیل استفاده از مواد پی وی سی pvc در تولید آن دارای قیمت بالاتر از پلاستیکی می باشد. در نمونه های عمق دار به دلیل استفاده از مواد تزریقی بیشتر قیمتی بالاتر را شاهدیم. برندهای بست و آریا در در مقایسه با نمونه های وینو پلاستیک و مهراس کویر ارزانتر بوده است.

برند وینو پلاستیک تولید کننده لوله برق رنگی و فاظلابی می باشد. همچنین این کارخانه محصولاتی را تحت عنوان جوری جنس و اتصالات تولید کرده و به مشتریان ارائه میدهد. یکی از محصولات این کارخانه قوطی کلید و پرز بوده که از جنس بسیار خوبی برخوردار است.

ویژگی اصلی نمونه وینو پلاستیک عمق زیاد، استحکام بالا در برابر ضربه و فشار و دو خروجی بوشن دار در چهار وجه آن نیز می باشد!

جهت فروش عمده و دست اول قوطی کلید و پریز برق در لاله زار تهران با نازل ترین قیمت با کالا برق درخش میر ارتباط بر قرار بفرمائید. کالای برق درخش میر دارنده سایت پایپ پی وی سی pvc عهده دار فروش لوله و اتصالات برق با برندهای استاندارد بازار و کیفت ممتاز نیز می باشد.

وظیفه قوطی برق

امروزه حفظ ایمنی در ساختمان سازی و محیط های گارگاهی امری مهم به شمار می آید. لذا برای محقق کردن این ایمنی بهترین راه و اولین را استفاده ازقطعات و مواد درجه یک نیز می باشد. در بخش تاسیسات برق نیز این موضوع صدق می نماید. از اینرو باید بهترین نقشه و قطعات اولیه در زیر ساخت را استفاده نمود.

یکی از موارد مهم در تاسیسات برق استفاده از کالای مرقوب و استاندارد در زیر ساخت ساختمان نیز می باشد. این زیر ساخت در سازه های ساختمای و صنعتی اهمیت مهمی نیز دارند. قوطی برق کلید و پریز یا همان قوطی کلید از جمله از این محصولات بوده که استفاده از آن و جنس خوب آن مهم می باشد.

حال باید بگوییم که عملکرد و وظیفه اصلی قوطی برق کلید و پریز حفاظت و نگهداری کلید و پریز بر روی دیوار نیز می باشد. در واقع وظیفه مهم آن بوده که این محصول فضایی را ایجاد کرده تا مکانیزم کلید و پریز (تجهیزات پشتی) در داخل آن قرار گیرد و پریزها را محکم بر روی دیوار نگهدارد تا جدا نشود.

استاندارد قوطی برق

قوطی برق کلید و پریز باید یکسری پرورتکل ها و موارد را در تولید خود رعایت نماید تا در وندور استاندارد قرار بگیرد. این موارد شامل ابعاد همچون عمق و طول و عرض، امکانات جانبی همچون رابط، دنده های داخلی، پیچخور بودن نیز می باشد. رعایت این موارد باعث افزایش استاندارد در این محصولات می گردد.

از دیگر موارد که قوطی کلید و پریز را استاندارد می نماید قالب و مواد اولیه تزریقی به آن نیز می باشد. قالب باید بگونه ای باشد تا هیچگونه پلیسه ای برجای نگذارد. همچنین برای تولید هرچه بهتر و خروجی محصول با کیفیت استفاده از مواد گرانول نو و مواد پی وی سی pvc درجه یک الزامی می باشد.

برخی از قوطی برق کلید و پریزها از مواد پی وی سی pvc تولید شده که باعث نسوز بودن آن در برابر حرارت و آتش می گردد. از نظر اداره برق و ناظرین استفاده از این نوع قوطی الزامیه بوده تا تمامی موارد ایمنی در تاسسات برق ساختمان رعایت گردد. با این حال سخت گیری در این رابطه در برخی موارد زیاد نمی باشد.

قوطی کلید و پریز برق

در نگاه کلی قوطی کلید و پریز برق نوعی رابط برای اتصال لوله و انتقال سیم و کابل درون آن به مکانیزم کلید و پریز نیز می باشد.

درخش میر

انواع قوطی برق

قوطی کلید و پریز: به عنوان محصولی برای ارائه ساختن ساخت برقکشی در ساختمان‌ها، قوطی برق زیر برق و پریز دارای انواع مختلفی است. در اینجا هر نوع از این محصولات کاربردهای مخصوص به خود را دارد و ما به صورت تفکیکی به نوع نصب و کاربرد آن‌ها اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

نصب کلید و پریز بر روی دیوارهای کناف (کنافی): این محصولات برای استفاده در دیوارهای کناف یا همان دیوارهای کاذب مورد استفاده قرار می گیرند. قوطی برق کناف به‌طور خاص برای نصب کلیدها و پریزها بر روی دیوارهای کناف طراحی شده است. این محصول در سه رنگ زرد، قرمز و مشکی تولید می شود.

قوطی کلید و پریز کناف با مواد پلاستیکی نو و نسوز PVC: این محصولات در دو نوع پلاستیکی مواد نو و نسوز پی وی سی تولید می‌شوند. اخیراً نمونه نسوز پی وی سی به بازار عرضه می شود و با عنوان محصول جدید معرفی می شود. این نمونه از نظر ایمنی از نمونه‌های پلاستیکی موجود موفق است زیرا از مواد پی وی سی ساخته شده و دارای ویژگی‌های نسوز است.

با استفاده از کلید برق و پریز مخصوص کناف، نصب و اتصالات برقی روی دیوارهای کنافی به‌سادگی صورت می‌پذیرد و در عین حال ظاهری را حفظ می‌کند. همچنین، انتخاب بین سه رنگ مختلف این قوطی‌ها به شما امکان می‌دهد تا با دکوراسیون و طرح داخلی محیط طابق داشته باشید.

اما نمونه جدید قوطی برق نسوز پی وی سی، از مزایای بیشتری برخوردار است. این نمونه از محصولات برقی با استفاده از مواد PVC نسوز، به دلیل خاصیت ضدآتش و مقاومت در برابر حرارت و شعله، ایمنی بیشتر را می‌کند. علاوه بر این، مقاومت به درمان با آب و همچنین از دیگر ویژگی های مثبت این محصول است.

انتخاب بین قوطی کلید برق با مواد پلاستیکی نو و نسوز PVC، به نیازها و اولویت‌های شما نیاز دارد. در مواردی که ایمنی و مقاومت بیشتر برای شما مهم است، نمونه نسوز پی وی سی انتخابی مناسب خواهد بود. اما اگر دنبال یک محصول با قیمت مقرون به صرفه‌تر هستند که عملکرد مناسبی داشته باشند، نمونه پلاستیکی نو نیز گزینه خوبی است.

به هر حال، مهم ترین نکته این است که قوطی برق کلید و پریز انتخاب می شود با استاندارد ایمنی اداره برق و کیفیت مطلوبی تطابق داشته باشد تا مطمئن شوید که آن ها استفاده می کنند و خطرات احتمالی را کاهش می دهند. بهتر است از محصولات با نشان استاندارد استفاده کنید و در صورت نیاز به مشاوره در مورد متخصصان استفاده کنید.

کالای خود را ثبت کنید

تا پیش فاکتور ارسال کنیم