قیمت قوطی کلید بست نسوز و ساده با توجه به کیفیت و میزان عمق آن مطلوب برای سازندگان در تهران می باشد. این مارک تمامی ابعاد و جنس بکار رفته استاندارد را در تولید خود بکار برده است. دلیل بارز در کیفیت بالای این محصول رنگ شفاف سفید بدنه بوده که نشان استفاده از مواد پلاستیکی نو می باشد.

قوطی کلید بست

قوطی کلید بست نسوز و ساده که زیرمجموعه اتصالات لوله برق بوده استاندارد لازم را به خود اختصاص داده است. این محصول گزینه مناسبی برای قاب دهی مکانیزم انواع پریز نیز می باشد. همچنین موجب نگهداری منسجم و محکم پریز درجای خود است. این مهم برآن بوده که دیگر جدایی پریز را از جای خود شاهد نباشیم.

قوطی بست برق

به دلیل قرار گیری چهار رزوه پیچ خور در چهارگوش قوطی کلید بست استحکام پریز به دیوار را به مراتب بالا برده است. همچنن پیشنهاد پایپ پی وی سی آن بوده که این برند را زا دیجی کالا خریداری نکنید. و از فروشندگان با اصالت در لاله زار جهت خریداری ارتباط برقرار نمائید.

قیمت قوطی برق بست

قیمت قوطی کلید برق بست با توجه به کیفیت، مواد تولیدی، با رابط و بی رابط بودن آن تعیین می گردد. قوطی کلید برق نیز از آن دسته اتصالات بوده که با هزینه بیشتر ایمنی و کیفیت را بالا می بریم. استحکام و اتصال مناسب لوله برق به مکانیزم پریز و داشتن فضای لازم برای سیم و کابل نشان از ایمنی این محصول است.

قیمت قوطی کلید برق بست همچنین نوع با رابط و بدون رابط آن، بر قیمت قوطی برق بست تاثیر دارد. رابط کشوئی روی این کالا دیفالت تعبیه شده. با این حال رابط جداگانه آن را می توان خریداری نمود. کالای برق درخش میر دارنده سایت پایپ پی وی سی pipepvc عهده دار ارائه بهترین قیمت این محصول  می باشد.

 

ویژگی قوطی کلید و پریز بست

قیمت قوطی کلید برق بست کالای برق درخش میر نمایندگی فروش قوطی کلید مارک بست نسوز و ساده را در تهران و فروشگاه آنلاین ایران ادیسون iranedison.com عهده دار است. همچنین برای خرید عمده برای پروژه ها و انبوه سازان با مراجعه به فروشگاه در پاساژ ادیسون لاله زار اطمینان لازم را کسب نمائید.

ویژگی ها و فروشندگان

قیمت قوطی کلید برق بست ویژگی اصلی این مارک  قوطی کلید را از سایر نمونه ها متمایز کرده عمق بالای آن است. این مهم باعث ایجاد فضای کافی برای سیم های پشت مکانیزم می شود. زیرا بر اثر فشرده شدن سیم ها شاهد ایجاد نوسان و تولید حرارت هستیم. در برخی موارد این فشردگی باعث جدایی سیم از مکانیزم پریز می گردد.

استفاده از مواد پلاستیکی و کریستالی نو ویژگی دیگر آن بوده که باعث دوام آن می گردد. همچنین به هنگام استفاده و نصب شاهد شکستگی و پرتی این کالا نیستیم. قرار گیری پیچ خور در این محصول از ویژگی های مهم آن محسوب می شود.

کالای خود را ثبت کنید

تا پیش فاکتور ارسال کنیم